Internetowy system zamówień, działający pod adresem formularz zamówienia, prowadzony jest przez ceremoniesymboliczne.pl Sylwia Ragan
I. Informacje ogólne
1. System internetowy prowadzi sprzedaż usług w ramach ceremonii symbolicznych, za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.ceremoniesymboliczne.pl
2. Usługi oferowane i realizowane za pośrednictwem strony to:
a. przygotowanie scenariuszy ceremonii symbolicznych / świeckich,
b. prowadzenie ceremonii symbolicznych / świeckich.
3. Informacje znajdujące się na stronie, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zamawiający składający zamówienie za pomocą strony internetowej, składa ofertę kupna określonej usługi.
4. Wszelkie dane osobowe Zamawiającego, zarejestrowane w systemie ceremoniesymboliczne.pl, będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnej i reklamowych agencji. Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich korekty, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności.
5. Każdą ze stron obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze niezgodnym z prawem.
6. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony: dostęp do Internetu, urządzenie umożliwiające korzystanie z Internetu, dostęp do bankowości internetowej, dostęp do bankowości mobilnej.
II. Składanie zamówień
1. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem strony ceremoniesymboliczne.pl.
2. Proces składania zamówienia przebiega następująco:
a. Zamawiający wysyła zapytanie o dostępność terminu planowanej ceremonii,
b. na podstawie wypełnionego formularza, ceremoniesymboliczne.pl wysyła personalizowaną ofertę wraz z ceną,
c. Zamawiający rezerwuje usługę poprzez podpisanie umowy, która szczegółowo określa warunki współpracy oraz harmonogram płatności,
d. przy podpisaniu umowy, dokonywana jest pierwsza wpłata – opłata rezerwacyjna; po jej dokonaniu termin ceremonii zostaje zarezerwowany dla Zamawiającego.
e. Zamawiający zostanie poinformowany o kolejnych płatnościach linkiem powiadamiającym.
3. Przy składaniu zamówienia Zamawiający jest obowiązany do podania danych osobowych, niezbędnych do przygotowania umowy współpracy, która szczegółowo określa prawa i obowiązki stron.
4. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia akceptacji zapisów umowy współpracy i jest równoznaczna z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu .
III. Sposób zapłaty
Za zakup usług można dokonać płatności w poniższy sposób:
a. płatność online za pośrednictwem przesłanego linku do szybkich płatności,
b. przelew bankowy na numer konta BNP Paribas PL 59175000120000000027740847 / EU 49160014621083891260000012
c. blik na numer telefonu +48 732 977 577.
IV. Warunki rozwiązania umowy
1. Zgodnie z Ustawą z ustawą o prawach konsumenta, Zamawiający podpisując umowę poza lokalem wykonawcy, ma prawo do odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od jej podpisania, bez podawania przyczyny. Do zachowania 14-dniowego terminu, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu zgodnie z załączonym wzorem. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
2. Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze stron przed terminem zrealizowania przez wykonawcę Przedmiotu Umowy, z zachowaniem dwutygodniowego terminu wypowiedzenia, w następujących sytuacjach:
a. zaistnienie okoliczności niezależnych od Zamawiającego, uniemożliwiających przeprowadzenie ceremonii,
b. niedotrzymanie przez Zleceniodawcę terminów wpłat ustalonych w Umowie,
c. z winy Zamawiającego,
d. z winy Wykonawcy.
3. W przypadku rozwiązania Umowy przez:
a. Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany zwrócić Wykonawcy poniesione przez niego wydatki oraz uiścić wynagrodzenie za czynności już wykonane;
b. Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić wszelkie wpłacone kwoty (jeśli zostały uregulowane przez Zamawiającego).
4. Rozwiązanie umowy przez Zamawiającego, w terminie krótszym niż 30 dni przed ceremonią, skutkuje zapłatą przez Zamawiającego pełnego wynagrodzenia dla Wykonawcy.
5. Oświadczenie o wypowiedzeniu lub odstąpieniu od Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności i powinno zostać wysłane na adres email: ceremoniesymboliczne@gmail.com
6. W porozumieniu obu Stron, Umowa może zostać rozwiązana na innych warunkach, ustalonych pisemnie między Stronami.
V. Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje można przesyłać na adres mailowy: ceremoniesymboliczne@gmail.com, bądź pisemnie – na adres ul. Dulina 3/10, 80-180 Gdańsk.
2. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.
3. Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Zamawiającego (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy oraz adres poczty elektronicznej).
4. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 (trzydziestu) dni od ich otrzymani. O wyniku rozpatrzenia reklamacji składający reklamację zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.
5. Nie podlegają rozpatrzeniu reklamacje, które nie zawierają danych wymienionych w ust. 3 powyżej lub zostały złożone po terminie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
VI. Postanowienia końcowe
1. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.01.2023r.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez użytkownika poprzez wydrukowanie.
3. Treści zamieszczone w systemie internetowym, a w szczególności scenariusz ceremonii są zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 880 z późn. zm.) i są chronione prawami autorskimi.
Wzór odstąpienia od umowy
Miejscowość, data ……………………………………… ………………………………………
Imię i nazwisko Zamawiającego / Zamawiających* ……………………………………………………………………………………………………….
Adres Zamawiającego / Zamawiających*
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja / My * ………………….…………………………………………………………………………..…..… niniejszym informuję / informujemy* o mojej / naszej* decyzji o
odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi………………………………………………………………………………………………..………………………….
Data i numer zawartej umowy: ………………………………………..……………….
Podpis Zamawiającego / Zamawiających* ……………………………………………………………………………………….
* niepotrzebne skreślić
(C) wszelkie prawa zastrzeżone, ceremoniesymboliczne.pl Sylwia Ragan 2024