Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Zdjęcie W Tle Ceremonie 3

Internetowy system zamówień, działający pod adresem formularz zamówienia, prowadzony jest przez ceremoniesymboliczne.pl Sylwia Ragan

I. Informacje ogólne

1. System internetowy prowadzi sprzedaż usług w ramach ceremonii symbolicznych, za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.ceremoniesymboliczne.pl

2. Usługi oferowane i realizowane za pośrednictwem strony to:

a. przygotowanie scenariuszy ceremonii symbolicznych / świeckich,

b. prowadzenie ceremonii symbolicznych / świeckich.

3. Informacje znajdujące się na stronie, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zamawiający składający zamówienie za pomocą strony internetowej, składa ofertę kupna określonej usługi.

4. Wszelkie dane osobowe Zamawiającego, zarejestrowane w systemie ceremoniesymboliczne.pl, będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnej i reklamowych agencji. Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich korekty, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności.

5. Każdą ze stron obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze niezgodnym z prawem.

6. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony: dostęp do Internetu, urządzenie umożliwiające korzystanie z Internetu, dostęp do bankowości internetowej, dostęp do bankowości mobilnej.  

II. Składanie zamówień

1. Zamówienia mogą być składane  za pośrednictwem strony ceremoniesymboliczne.pl.

2. Proces składania zamówienia przebiega następująco:

a. Zamawiający wysyła zapytanie o dostępność terminu planowanej ceremonii, 

b. na podstawie wypełnionego formularza, ceremoniesymboliczne.pl wysyła personalizowaną ofertę wraz z ceną,

c. Zamawiający rezerwuje usługę poprzez podpisanie umowy, która szczegółowo określa warunki współpracy oraz harmonogram płatności,

d. przy podpisaniu umowy, dokonywana jest pierwsza wpłata – opłata rezerwacyjna; po jej dokonaniu termin ceremonii zostaje zarezerwowany dla Zamawiającego.

e. Zamawiający zostanie poinformowany o kolejnych płatnościach linkiem powiadamiającym.

3. Przy składaniu zamówienia Zamawiający jest obowiązany do podania danych osobowych, niezbędnych do przygotowania umowy współpracy, która szczegółowo określa prawa i obowiązki stron.

4. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia akceptacji zapisów umowy współpracy i jest równoznaczna z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu .

III. Sposób zapłaty

Za zakup usług można dokonać płatności w poniższy sposób:

a. płatność online za pośrednictwem przesłanego linku do szybkich płatności,

b. przelew bankowy na numer konta BNP Paribas PL 59175000120000000027740847 / EU 49160014621083891260000012

c. blik na numer telefonu +48 732 977 577.

IV. Warunki rozwiązania umowy

1. Zgodnie z Ustawą z ustawą o prawach konsumenta, Zamawiający podpisując umowę poza lokalem wykonawcy, ma prawo do odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od jej podpisania, bez podawania przyczyny. Do zachowania 14-dniowego terminu, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu zgodnie z załączonym wzorem. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.

2. Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze stron przed terminem zrealizowania przez wykonawcę Przedmiotu Umowy, z zachowaniem dwutygodniowego terminu wypowiedzenia, w następujących sytuacjach:

a. zaistnienie okoliczności niezależnych od Zamawiającego, uniemożliwiających przeprowadzenie ceremonii,

b. niedotrzymanie przez Zleceniodawcę terminów wpłat ustalonych w Umowie,

c. z winy Zamawiającego, 

d. z winy Wykonawcy.

3. W przypadku rozwiązania Umowy przez:

a. Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany zwrócić Wykonawcy poniesione przez niego wydatki oraz uiścić wynagrodzenie za czynności już wykonane;

b. Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić wszelkie wpłacone kwoty (jeśli zostały uregulowane przez Zamawiającego).

4. Rozwiązanie umowy przez Zamawiającego, w terminie krótszym niż 30 dni przed ceremonią, skutkuje zapłatą przez Zamawiającego pełnego wynagrodzenia dla Wykonawcy.  

5. Oświadczenie o wypowiedzeniu lub odstąpieniu od Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności i powinno zostać wysłane na adres email: ceremoniesymboliczne@gmail.com  

6. W porozumieniu obu Stron, Umowa może zostać rozwiązana na innych warunkach, ustalonych pisemnie między Stronami.

V. Postępowanie reklamacyjne

1. Reklamacje można przesyłać na adres mailowy: ceremoniesymboliczne@gmail.com, bądź pisemnie – na adres ul. Dulina 3/10, 80-180 Gdańsk.

2. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.

3. Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Zamawiającego (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy oraz adres poczty elektronicznej).

4. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 (trzydziestu) dni od ich otrzymani. O wyniku rozpatrzenia reklamacji składający reklamację zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.

5. Nie podlegają rozpatrzeniu reklamacje, które nie zawierają danych wymienionych w ust. 3 powyżej lub zostały złożone po terminie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.

VI. Postanowienia końcowe

1. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.01.2023r.

2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez użytkownika poprzez wydrukowanie.

3. Treści zamieszczone w systemie internetowym, a w szczególności scenariusz ceremonii są zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 880 z późn. zm.) i są chronione prawami autorskimi.

Wzór odstąpienia od umowy

Miejscowość, data ……………………………………… ……………………………………… 

Imię i nazwisko Zamawiającego / Zamawiających* ……………………………………………………………………………………………………….

Adres Zamawiającego / Zamawiających*  

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość  lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja / My * ………………….…………………………………………………………………………..…..… niniejszym informuję / informujemy* o mojej / naszej* decyzji o

odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi………………………………………………………………………………………………..………………………….

Data i numer zawartej umowy: ………………………………………..………………. 

Podpis Zamawiającego / Zamawiających* ……………………………………………………………………………………….

* niepotrzebne skreślić

(C) wszelkie prawa zastrzeżone, ceremoniesymboliczne.pl Sylwia Ragan 2024